Monday, February 05, 2007

Tocmai m-am uitat la un film de tip comedie romantica. A fost un film bun. Eu fiind cum sunt, imi plac filmemele de acest tip si ma afecteaza, in sensul ca invat ceva.
Cand esti intre ciocan si nicovala, tot ce spui tu, spui ca sa nu patesti tuceva, chiar daca ai putea rani pe altcineva. Din cate stiu eu, chestia asta ar putea fi valabila doar la barbati. Lucururile astea pe care le spui, le spui aproape involuntar, aici apare problema mea, adica ce vreau sa invat: ce te opreste sa spui lucruri care ranesc pe cei din jr, doar ca sa te protejezi pe tine insuti? Cred ca stiu, dar nu sunt sigur. Any opinions?

Mai avem in jur de patru luni pana se termina nebunia asta. Acm, cand ma gandesc la patru luni, ma iau niste sentimente de anxietate. Nu ma gandesc la cat inseamna, mult sau putin, ma gandesc la cum o sa fie ultima saptaman: „Cum se faceau exercitiile alea cu module?”, „Care era definitia blestematei de balade?”, „Cum il cheama pe acel urmas al lui Bogdan, care s-a catolicizat?” Atunci chiar va fi nebunie.
Dar, probabil, in exterior, eu voi parea mai calm ca niciodata si o sa fiu, pentru ca voi sti ca peste o saptamana, toata clasa a opta cu toate supararile ei, va fi de domeniul istoriei („trecutului” ar fi fost un cliseu). Dar ganditiva cum veti fi peste patru luni, inainte si dupa examen.
Eu ,cel putin, ma simt mai relaxat dupa ce m-am gandit. Voi?

Mood: Sneaker Pimps – Low Five

3 comments:

Maddy said...

eu inca am o stare de anxietate...mai ales cand ma gandesc...:(...

Miruna said...

eu fata de acest examen nenorocit am nu numai sentimente de anxietate,dar si sentimente de ura,si de nerabdare si...de oh God...ar trebui sa inventez un cuvant nou pentru toate astea.Si cand spui 4 luni,imi vine sa ma arunc de la etajul doi,dar nu o fac.Oricum...aproape ca imi doresc sa nu se afiseze never ever rezultatele alea,pentru ca am inceput sa nu mai am incredere in mine...Anyways urmasul lui bogdan care s-a catolicizat a fost latzcu...si nimeni nu te poate opri sa zici lucruri care ii ranesc pe cei din jur...dar daca iti pasa cu adevarat de cei din jur nu o faci.simplu.

Arial Black said...

Latcu..1364-1375....4 luni si gata....