Tuesday, February 06, 2007

Relatile interumane ma inspira, ma relaxeazasi ma fac sa gandesc mai profund parca.
M-am gandit sa imi pun scopurile in ordine.
1. Note bune – fara note bune, fara un invatamant, este foarte greu sa iti gasesti o slujba buna.
2. Cred ca stiti cu totii...
3. Gaming! – de cand eram mic, ma duceam cu Laura la o vecina de varsta ei si ma jcam „Age of Empires I”. Si ce ma distram!
Vreau sa recunosc ca gamingul este o parte din mine. Orice asa face, tot ma voi juca jocuri, pentru ca imi place si, pur si simplu, pentur ca simt o nevoie sa joc si sa devin mai bun, sa fiu bun la toate jocurile!
4. Sa intru in forma, sa imi dau seama ce trebuie sa mananc si ce nu - asta se cam leaga de a doua...

Prima fiind prima, trebuie sa ma gandesc cum sa fac sa nu mai fiu stresat, si sa pun umaru la treaba. Sa incep e partea cea mai grea... Si cred sincer ca la romana e cel mai nasol. Cand ma uit la subiecte pur si simplu imi piere tot chefu. „Redacteaza o scrisoare... in care sa descri peisajul unei dimineti de vara” – acum e iarna, un frig nasol fara zapada, presiuni tot timpu si ei vor sa ma gandesc acum la vara...
In fiecare zi ma gandesc la variantele la romana. Si ma fac sa ma gandesc la cat de mult urasc eu Invatamantul romanesc.

Mood: Los Embecilos - I Hate Romania

1 comment:

Miruna said...

we all hate invatamantul romanesc,doar ca o parte din noi urasc metodologia(the smart ones:D) iar o parte din noi urasc scoala,cultura si tot ce tine de invatatura.E bine ca ai scopuri in viata...Si e bine si ca ai scris ceva cu "de cand eram MIC..."vezi?Ce influenta sunt!vrei nu vrei tot ai scris ceva de copilarie :))