Sunday, February 25, 2007

Este ora 0123. Eu stau acum si ma tot gandesc ce sa fac. Imi este somn, as putea sa ma culc, dar nu am s-o fac. Nu am sa ma culc pentru ca nu ma simt bine, complet, multumit. Eu daca as fi citit asa ceva: „Vai, ce sa zic! Asa-i viata, nu te simti tot timpu bine”. As fi spus asta pentru ca nu as fi stiut cum se simte. Cuvintele pe care le-am folosit, nu prea sunt suficiente, potrivite... Ma simt ca si cum mintea imi este trasa din doua parti opuse. E o stare destul de chinuitoare. Adica, pur si simplu, simt ca ceva dinauntru trebuie umplut, dar nu stiu ce.
As putea sa ma joc, dar nu cred ca am destula energie sau nu e chiar ora de asa ceva... As putea sa rebootez si sa incerc sa ma uit la sezonu 6 din „That ’70s Show”, dar cu ce folos, m-as simti mai bine? Si cand te uiti la asa ceva, trebuie sa ai mintea mai clara... As putea sa citesc, dar e prea monoton, prea... „Aoleu! Nici nu mai stiu ce vreau! Ce m-ar putea scoate din starea asta? Habar nu am. Nu stiu ce lipseste! De ce e atata dezordine la mine in cap?!”, asta imi trece prin minte.
Am mai avut stari asemanatoare, tot la ore relativ tarzii si atunci erau mai slabe si treceau mai repede. Am avut ceva asemanator si in timpul zilei, iar atunci ascultam anumite melodii si imi trecea. Acum e ca si cum simt lipsa directa a muzicii. Inainte, cand ascultam o melodie buna, eram mai vioi, acum mi-e dor de astfel de momente.
Ma gandesc ca cea mai clara problema, acum: examenele, scoala, teme... Si ma gandesc daca in vacanta, m-as simti asa. Cred ca starea asta se datoreaza lipsei de conversatie cu alti oameni. In vacanta, nu prea cred ca o sa fie asa grav, dar tot o sa ma plictisesc. Imi imaginez ca snt in vacanta, cateva luni fara responsabilitatea scolii, tot timpu din lume... Ce asa fac in vacanta de m-as simti atat de plictisit? Vrei sa iesi... Bine! Unde? Cum? Cu cine? Si daca nu se raspunde la intrebari? Continui sa contemplezi si te descarci in blog.

...out?

Mood: The Bloodhound Gang - Something Diabolical

1 comment:

Miruna said...

asta e partea nasoala cand nu te bagi in pat inainte de ora 12.Dupa ora 12,unless daca esti la vreo petrecere,te apuca melancolia si depresia.Deci.Nu te teme,culca-te!