Saturday, January 06, 2007

N-am mai postat e ceva vreme, pentru ca nu s-a mai intamplat nimic si in ultimu timp nu ma gandesc decat la teme, scoala, examene si fete, toate duc la o stare proasta. Temele ma faca sa ma simt prost, pentru ca am lenevit toata vacanta, scoala ma face sa ma simt prost, pentru ca e scoala, e munca, nimanui nu-i place. Examenele ma sperie, pentru ca ma gandesc la ce s-ar putea intampla. Fetele... fetele ma preocupa din totdeauna. Ma afecteaza, ca la TV se difuzeaza mereu chestii ca dragoste, iubire *ROFL =)))))))))))))))))))))))))) *, si sex(cel mai important acum, pentru ca e cel mai usor de gasit... presupun) si totusi, nu as vrea sa se termine pentru ca aceste motive sunt exploatate in filmele mele preferate, comediile. Ma uit, de fapt, m-am uitat, dar suna mai bine „ma uit”, la filmu asta „Domino”, cu Keira Knightley *habba habba!*, bunicel asa, idea si distributia sunt cele mai intresante, este un film din acea specie de filme cu sfarsituri seci. Televiziunea si in special filme de genu acesta, ma lasa gandindu-ma la fete, ma lasa cu niste ganduri ca este atat de usor sa iti gasesti o fata BUNA si prind asa o vointa care dureaza 3 secunde, „De unde sa incep?”*LOL*, si aterizez la loc in corpu meu de pe Terra. „Hai mah da tre sa fie cineva pentru tine, in viitorul apropiat!”. Adevarul este ca nu am destula incredere in sine.

Credeam ca am sa scriu mai mult.. things change.. life is unpredictable. Oricum nu intelegeti ce gandesc. 

2 comments:

Maddy said...

filmul a fost bun

Miruna said...

si ziceai ca eu sunt mult prea preocupata de scoala teme & co.Nu am apucat sa ma uit la tot filmul.Dupa 20 de minute mi s-a facut somn,dar era 2 noaptea...deci se scuza.m-am uitat la american dreamz...e bunicel,zugraveste prostia americana(cred ca o sa scriu intr-un post despre asta)

Macar ai o vointa de 3 secunde...poate data viitoare va dura 4.Oricum cineva tot te va trage inapoi pe terra.asa se intampla mereu.