Tuesday, December 26, 2006

Ba, m-am plictsit! Nu stiu exact daca ar trebui sa ma simt asa, dar..

Ma trezesc in fiercare zi, poate sa fie la 9-11 si frec menta pana se trezeste laura ca sa pot sa stau la calculator, iar dupa ce se trezeste, trebuie sa stau cateva ore pana se joaca si converseaza, but don’t get the wrong idea, stam cam la fel de mult. Ma joc 2-3 ore, apoi incerc sa ies afara,dar nu prea gasescc cu cine, sau numai stiu ce se intampla.

Craciunu nu a fost cine stie ce, de fapt cred ca a fost mai putin placut decat in alti ani, dar am mancat si inca mannac cozonac si racituri.Si de Craciun am terminat sa downloadez „Call of Duty 2”- un joc foarte bun despre Al Doilea Razboi Mondial, joc pe care il joc foarte mult si de care o sa imi para rau cand o sa-l termin.

Am o nedumerire despre ceva, despre cafea. Stiu ca este ceva stupid, ar spune unii, despre care sa te gandesti, dar.. am doua pareri diferite si nu stiu care este corecta:
1) Cred ca este ceva pentru oamenii care nu au enrgie pentru ca nu mananca bine si care nu fac miscare.
2) Cred ca este ceva necesar pentru oameni care nu dorm preas mult din cauza noptilor pierdute.
Please help me decide.

Mai am o nedumerire despre bauturi alcolice. In afara faptului ca sunt nesanatoase:
1) Cred ca sunt pentru oameni care nu stiu se sa distreze.
2) Cred ca sunt bune, pentru ca te ajuta sa nu-ti mai pese. Dar asta poate duce si la niste intamplari nefavorabile.

E nu stiu. Ma ajutati si voi.

Da mah! Cica s-ar putea sa facem Revelionu. Tot incerc de ceva timp sa nu mai injur, pentru ca mi se pare urat si putin cam stupid. Dar... bagamias #$% in „s-ar putea”. Pur si simplu ma frustreaza, ca poate nu mi-am gasit destui prieteni care sa vrea sa facem ceva de revelion cel la fel de mult ca mine.

Stau si scru toate astea de o ora!

Tot ce imi vine in minte tot timpu este sa injur si ma enerveaza si nu ma refer doar la cum ca ma simt nefavorabil, ci la tot timpu. Should I do it, or just keep tryin’?

Mood today: Concord Dawn – Morning Light 

1 comment:

Miruna said...

-eu nu m-am pliktisit inca,dar dupa rev o sa fac asta intr-una.
-Nici la mine nu a fost cine stie ce Craciunu,si nici nu am mancat prea mult.Doar o groaza de prajituri cu visine.
-cafeaua e ceva caldut si buuuun ce dispune de o multiudine de varietati(eu una stiu o groaza) care te incalzeste dimineata(sau in cazul meu oricand).Si in plus it tastes good.Si nu iti da energie,pe mine ma adoarme.
-la bauturi alcoolice e ceva intre 1 si 2
-stiu cum e...oricum "s-ar putea" duce incet incet spre "sigur".i just can't wait!
-si mie imi vine sa injur almost all the time,nujt de ce.